Referat årsmøte 2019

På årsmøtet ble det gamle styret takket av og nytt styre ble stilt inn. Møtet ble avholdt i rolige former.

Som styreleder fortsetter Carl Christian Wishman, Dag Egil Strømme fortsetter som nestleder. Knut Nielsen, Line Kiil Olsen, Espen Vessang-Nielsen, Elin Haugholt-Dale og Kristin Åker fortsetter. Dette gir klubben god kontinuitet. Valgkomité har også fått på plass Jens Henrik Kobro inn i styret. Staale Myrstad trer ut, klubben takker Staale for innsatsen!

Fra venstre: Dag Egil Strømme (Nestleder), Jens Henrik Kobro (NY, styremedlem), Line Kiil Olsen (styremedlem), Carl-Christian Wishman (Leder), Espen Vessang-Nielsen (styremedlem) og Knut Nilsen (styremedlem) Ikke tilstede: Elin Haugholdt-Dale (styremedlem)

I sportslig utvalg (SU) er det god kontinuitet med Stian Kleppo, Sigmund Gaaren, Henning Bodin og Henrik Dahl. Nytt blod inn er Jens Henrik Kobro. Jens Henrik har vært trener i klubben det seneste året og blir friskt tilskudd til klubbens SU.

Videre kunne man banke igjennom et regnskap for 2018 som viste ca 392.000 i pluss. Penger som kommer godt med som egenkapital når 11er gresset i fremtiden skal skiftes.

Ingen andre saker ble fremmet som benkeforslag og alle rakk hjem til Bayern Munchen-Liverpool.

STYRE:

Styre Leder: Carl Christian Wishman